Secţia administrare și achiziţii
Cuprins:
Secţia administrare și achiziţii
- Structura Biroului Naţional de Statistică
- Direcţia coordonare statistică, cooperare internaţională și integrare europeană
- Secția audit intern și managementul calității
- Direcția conturi naționale
- Direcția statistica prețurilor de consum
- Direcția statistica comerțului exterior
- Direcția statistica industriei și energeticii
- Direcția statistica investițiilor și construcțiilor
- Direcția statistica structurală
- Direcția statistica comerțului interior
- Direcția statistica transporturilor, turismului și TIC
- Direcția registre și clasificatoare
- Direcția statistica agriculturii și mediului
- Secția statistica agriculturii
- Secția cercetări selective în agricultură
- Serviciul statistica mediului
- Direcția situații financiare
- Direcția colectarea și validarea datelor
- Direcția colectarea datelor prețuri
- Direcția statistica nivelului de trai
- Direcția statistica ocupării
- Direcția statistica salariilor
- Direcția statistica populației și migrației
- Direcția statistica serviciilor sociale
- Secția statistica educației, științei și culturii
- Direcția recensăminte
- Direcția diseminare și comunicare
- Direcția metode statistice
- Secția colectarea datelor în gospodării
- Secţia administrare și achiziţii
- Direcția juridică și resurse umane
- Serviciul managementul documentelor
- Direcția generală tehnologii informaționale
- Direcția proiectare aplicații informatice
- Direcția administrare a sistemului informațional
- Secția instruire în statistica oficială
- Direcția deservire poligrafică
- Centrele regionale pentru statistică Sud
- Centrul regional pentru statistică mun. Chişinău
- Centrul regional pentru statistică Nord
- Centrul regional pentru statistică Centru
Misiunea
Misiunea secției constă în coordonarea și dirijarea activităților administrative și de ordin tehnic din cadrul Biroul Național de Statistică.
Funcțiile de bază:
- Promovarea și punerea în aplicare a măsurilor organizatorico-practice privind crearea și consolidarea bazei tehnico-materiale ale BNS;
- Evaluarea planurilor anuale și trimestriale de efectuare a achizițiilor;
- Asigurarea organizării și administrării investițiilor și mecanizmului economic în lucrările de constructive-montaj și reconstructive, renovările capital și curente ale edificiului;
- Administrarea și menținerea în stare tehnică bună a patrimoniului imobiliar, mijloacelor fixe și bunurilor de mică valoare, care se află la balanța BNS ;
- Dirijarea și organizarea lucrului contractual cu agenții economici prin intermediul sistemului electronic de achiziții publice SIA RSAP;
- Verificarea și exercitarea controlului asupra realizării problemelor ce țin de utilizarea cu maxima economie a bunurilor material;
- Perfectarea și evidența dărilor de seamă, privind lucrările de reconstrucții, reparații capital și curente a încăperilor de exploatare a mijloacelor de transport.
- Larisa CrăciunȘef secție
Secţia administrare și achiziții