Serviciul managementul documentelor
Cuprins:
Serviciul managementul documentelor
- Structura Biroului Naţional de Statistică
- Direcţia coordonare statistică, cooperare internaţională și integrare europeană
- Secția audit intern și managementul calității
- Direcția conturi naționale
- Direcția statistica prețurilor de consum
- Direcția statistica comerțului exterior
- Direcția statistica industriei și energeticii
- Direcția statistica investițiilor și construcțiilor
- Direcția statistica structurală
- Direcția statistica comerțului interior
- Direcția statistica transporturilor, turismului și TIC
- Direcția registre și clasificatoare
- Direcția statistica agriculturii și mediului
- Secția statistica agriculturii
- Secția cercetări selective în agricultură
- Serviciul statistica mediului
- Direcția situații financiare
- Direcția colectarea și validarea datelor
- Direcția colectarea datelor prețuri
- Direcția statistica nivelului de trai
- Direcția statistica ocupării
- Direcția statistica salariilor
- Direcția statistica populației și migrației
- Direcția statistica serviciilor sociale
- Secția statistica educației, științei și culturii
- Direcția recensăminte
- Direcția diseminare și comunicare
- Direcția metode statistice
- Secția colectarea datelor în gospodării
- Secţia administrare și achiziţii
- Direcția juridică și resurse umane
- Serviciul managementul documentelor
- Direcția generală tehnologii informaționale
- Direcția proiectare aplicații informatice
- Direcția administrare a sistemului informațional
- Secția instruire în statistica oficială
- Direcția deservire poligrafică
- Centrele regionale pentru statistică Sud
- Centrul regional pentru statistică mun. Chişinău
- Centrul regional pentru statistică Nord
- Centrul regional pentru statistică Centru
Misiunea
Serviciul are misiunea de a contribui la realizarea obiectivelor strategice ale Biroului Naţional de Statistică prin promovarea şi implementarea unui management eficient al documentelor precum și trasabilitatea acestuia în cadrul Biroului, asigurând gestionarea eficace a proceselor interne și a fluxului de documente și asigurând un nivel ridicat de coerență a datelor, organizarea primirii, distribuirii și expedierii documentelor autorităților publice.
Funcțiile de bază:
- Coordonarea organizării lucrărilor de cancelarie în aparatul central al Biroului Național de Statistică în conformitate cu Regulamentul general al sistemului unic de stat pentru organizarea lucrărilor de cancelarie.
- Asigurarea înregistrării, distribuirea și evidența actelor legislative și normative, corespondenței de serviciu a organelor centrale de stat, petițiilor, precum și a altor documente ce vizează activitatea Biroului Național de Statistică, ce necesită decizii din partea conducerii.
- Exercitarea controlului asupra organizării lucrărilor de cancelarie de către direcţiile / secțiili/ serviciile Biroului Național de Statistică precum şi dirijarea metodică a lucrărilor respective.
- Asigură selectarea evidența integritatea, calitatea prelucrării și utilizarea documentelor Fondului Arhivistic al Biroului Național de Statistică, remiterea lor la timp pentru păstrare. Asigură executarea lucrărilor de arhivă şi expediţie din cadrul Biroului.